Hallo, ik ben Joep, geboren in 1989 in Goirle. Wat ik heel fijn vind, is dat ik hier in mijn vertrouwde dorp kon blijven wonen. Mijn ouders wonen dichtbij, net als mijn zus, haar man en hun kinderen. Ik ben een trotse oom van mijn neefje en nichtjes, daar geniet ik enorm van.

Ik werk bij Diamant, in de kwekerij bij het Trappistenklooster Koningshoeven. Een mooie plek waar ik met plezier aan de slag ga. Stilzitten is niets voor mij, ook in mijn vrije tijd ben ik graag bezig. Fotografie is een grote hobby, vooral wanneer ik ergens een brandweer kan spotten – dat levert altijd mooie plaatjes op.

En wanneer het mooi weer is, ben ik te vinden bij Greetz ballonvaarten. Als lid van de crew draag ik mijn steentje bij aan veilige én bijzondere vluchten, iets wat ik heel erg leuk vind.

Ik ben inmiddels helemaal thuis in het centrum van Goirle. Samen met mijn medebewoners ga ik graag een hapje of drankje doen bij één van de gezellige horecagelegenheden. En als er iets te doen is in het dorp, dan ben ik vaak van de partij.

Soms ga ik ook net even over de dorpsgrens, want Willem II steun ik al jaren trouw. Er zijn maar weinig thuiswedstrijden die ik heb gemist.