Hoi, ik ben Amber.

Ik ben geboren op 30 augustus 1993 in Tilburg. Ik woon al vanaf het begin, in november 2020, bij WINGS en ik vind het heel fijn om hier zelfstandig te wonen.

Ik heb één zus: Jade, zij woont in Rotterdam samen met Joost en hun 2 kinderen Nore en Kos.

Ik houd veel van dieren. Ik heb na het VMBO eerst een MBO-opleiding dierverzorging gedaan, niveau 2, bij Helicon in Den Bosch. Daarna heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij Amarant, bij de manege. Bij Prins Heerlijk heb ik nog een opleiding Ouderenzorg niveau 1 gedaan. Daarna heb ik 11 jaar bij de Guldenakker in Goirle gewerkt als vrijwilliger. Momenteel doe ik vrijwilligerswerk bij de Marmot In Goirle.

Ik hockey bij Were Di in Tilburg. Daarnaast ga ik 2 of 3 keer per week hardlopen. Ik houd heel erg van lezen, films kijken en ik ga graag naar de Efteling. Ook ga ik regelmatig met medebewoners een drankje doen bij een van de gezellige horecazaken om de hoek!